Zwroty i reklamacje

kontakt

  • +48 660 250 043
    pracujemy od poniedziałku do piątku 8:00-16:00

zwroty

czas na zwrot: 14 dni

adres do zwrotu:

Margo Małgorzata Kozieł

ul. Stefana Okrzei 18/5 poziom -1

25-525 Kielce

 

W ciągu 14 dni od otrzymania nabytej rzeczy, Kupujący (konsument) może odstąpić od umowy bez podawania jakiejkolwiek przyczyny.
W takim przypadku Sprzedający zwróci otrzymane od Kupującego płatności w terminie do 14 dni od otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy kupna zawartej na odległość oraz otrzymania zwrotu zakupionych przedmiotów. Kupujący ponosi bezpośrednie koszty wysyłki zwracanego towaru.

Aby odstąpić od umowy zawartej w sklepie internetowym, należy złożyć Sprzedającemu stosowne oświadczenie woli. Kupujący może skorzystać pobierając gotowy wzór odstąpienia od umowy: 

Wersja PDF: Oświadczenie o odstąpieniu od umowy kupna zawartej na odległość 

Wersja Word: .Oświadczenie o odstąpieniu od umowy kupna zawartej na odległość 

Miło nam będzie, jeśli do zwracanych zakupów dołączony zostanie otrzymany paragon fiskalny lub inne potwierdzenie zapłaty. 

Nie odbieramy przesyłek za pobraniem. 

wymiana

Nie umożliwiamy wymiany. Zakupiony towar można zwrócić w terminie do 14 dni i ewentualnie złożyć ponownie zamówienie na inny kolor, fason, rozmiar lub coś całkiem innego.

reklamacje

Reklamacje. Sprzedajemy wyłącznie nowe rzeczy, wolne od wad. W przypadku stwierdzenia wady umożliwiamy złożenie reklamacji. Kupujący może składać sprzedawcy reklamacje dotyczące zawartej umowy w formie pisemnej na adres Sprzedawcy. Poprawnie złożona reklamacja powinna zawierać co najmniej: imię, nazwisko, adres, adres e-mail Kupującego, datę zawarcia Umowy stanowiącej podstawę reklamacji, datę i okoliczności stwierdzenia wady, przedmiot reklamacji, ze wskazaniem żądania Kupującego, wszelkie okoliczności uzasadniające reklamację. Jeżeli podane w reklamacji dane lub informacje wymagają uzupełnienia, przed rozpatrzeniem reklamacji Sprzedający zwraca się do składającego reklamację o jej uzupełnienie we wskazanym zakresie. Sprzedający rozpoznaje reklamację w terminie 14 dni od daty jej otrzymania w prawidłowej postaci. Odpowiedź na reklamację wysyłana jest na podany przez Kupującego adres e-mail bądź na adres poczty tradycyjnej.Wersja PDF gotowego formularza reklamacyjnego do pobraniaFormularz reklamacyjny

Kupujący będący konsumentem ma możliwość skorzystania z pozasądowego sposobu rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń przed Stałym Polubownym Sądem Konsumenckim przy Wojewódzkim Inspektorze Inspekcji Handlowej w Kielcach. Informacje o sposobie dostępu do ww. trybu i procedur rozstrzygania sporów, znajdują się pod następującym adresem:  http://www.uokik.gov.pl, w zakładce Rozstrzyganie sporów konsumenckich.