Zwroty i reklamacje

kontakt

  • +48 660 250 043
    pracujemy od poniedziałku do piątku 8:00-16:00

zwroty

czas na zwrot: 14 dni

adres do zwrotu:

Margo Małgorzata Kozieł

Hubalczyków 9/21

25-668 Kielce

 

W ciągu 14 dni od otrzymania nabytej rzeczy, Kupujący (konsument) może odstąpić od umowy bez podawania jakiejkolwiek przyczyny.
W takim przypadku Sprzedający zwróci otrzymane od Kupującego płatności w terminie do 14 dni od otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy kupna zawartej na odległość oraz otrzymania zwrotu zakupionych przedmiotów. Kupujący ponosi bezpośrednie koszty wysyłki zwracanego towaru.

Aby odstąpić od umowy zawartej w sklepie internetowym, należy złożyć Sprzedającemu stosowne oświadczenie woli. Kupujący może skorzystać pobierając gotowy wzór odstąpienia od umowy: 

Wersja PDF: Oświadczenie o odstąpieniu od umowy kupna zawartej na odległość 

Wersja Word: .Oświadczenie o odstąpieniu od umowy kupna zawartej na odległość 

Prosimy o nie odsyłanie przesyłek za pośrednictwem firm kurierskich. Miło nam będzie, jeśli do zwracanych zakupów dołączony zostanie otrzymany paragon fiskalny lub inne potwierdzenie zapłaty. 

Nie odbieramy przesyłek za pobraniem. 

wymiana

W przypadku źle dobranego rozmiaru, koloru, fasonu, umożliwiamy jego wymianę w terminie do 14 dni. (koszt przesyłek wymiany, leżą po stronie kupującego)

reklamacje

Reklamacje. Sprzedajemy wyłącznie nowe rzeczy, wolne od wad. W przypadku stwierdzenia wady umożliwiamy złożenie reklamacji. Kupujący może składać sprzedawcy reklamacje dotyczące zawartej umowy w formie pisemnej na adres Sprzedawcy. Poprawnie złożona reklamacja powinna zawierać co najmniej: imię, nazwisko, adres, adres e-mail Kupującego, datę zawarcia Umowy stanowiącej podstawę reklamacji, datę i okoliczności stwierdzenia wady, przedmiot reklamacji, ze wskazaniem żądania Kupującego, wszelkie okoliczności uzasadniające reklamację. Jeżeli podane w reklamacji dane lub informacje wymagają uzupełnienia, przed rozpatrzeniem reklamacji Sprzedający zwraca się do składającego reklamację o jej uzupełnienie we wskazanym zakresie. Sprzedający rozpoznaje reklamację w terminie 14 dni od daty jej otrzymania w prawidłowej postaci. Odpowiedź na reklamację wysyłana jest na podany przez Kupującego adres e-mail bądź na adres poczty tradycyjnej.Wersja PDF gotowego formularza reklamacyjnego do pobraniaFormularz reklamacyjny

Kupujący będący konsumentem ma możliwość skorzystania z pozasądowego sposobu rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń przed Stałym Polubownym Sądem Konsumenckim przy Wojewódzkim Inspektorze Inspekcji Handlowej w Kielcach. Informacje o sposobie dostępu do ww. trybu i procedur rozstrzygania sporów, znajdują się pod następującym adresem:  http://www.uokik.gov.pl, w zakładce Rozstrzyganie sporów konsumenckich.

pozostałe informacje

Płatność. Na wpłatę od kupującego oczekujemy w terminie do 4 dni. Akceptowane formy płatności: przelew tradycyjny na konto bankowe, lub poprzez system płatności. W przypadku przelewu tradycyjnego, bezpośrednio na nasze konto bankowe, w tytule przelewu prosimy, wpisz swój adres mailowy. Umożliwia nam to szybką i bezproblemową identyfikację kupującego. Wysyłka. Zakupiony towar wysyłamy w terminie do 4 dni roboczych, licząc od dnia zaksięgowania wpłaty na naszym koncie bankowym. Cennik kosztów wysyłki znajduje się na stronie Dostawa . Cena wysyłki za granicę jest ustalana indywidualnie, proporcjonalnie do wagi zakupów. Za granicę wysyłamy wyłącznie za pośrednictwem poczty polskiej. Do ceny wysyłki pocztą polską doliczamy zgodnie z przepisami skarbowymi podatek VAT.

Wymiana

W przypadku źle dobranego rozmiaru, koloru, fasonu, umożliwiamy jego wymianę w terminie do 14 dni. (koszt przesyłek wymiany, leżą po stronie kupującego)